Az FPH Consulting célcsoportját első sorban azok a hazai vállalkozások jelentik, akik a növekedési stratégiájuk megvalósításhoz hitel finanszírozási lehetőségeket keresnek.
Vállalkozásunk célja, hogy ügyfeleinknek megtaláljuk a piacon található legoptimálisabb megoldást, és a lehető legrövidebb úton segítsük a pénzügyi forráshoz való hozzájutást.
Mi történik az ügyféllel, aki a hitelfelvétel mellett dönt, és felkeresi az FPH Consultingot?
Az első lépés a megkeresés: ez történhet bármelyik fél kezdeményezésére, online, vagy offline formában. A megkeresés része, hogy az FPH Consulting munkatársai alapvető információkhoz jutnak a hitelhez folyamodó vállalkozással kapcsolatban: a cég neve, tulajdonosi szerkezete, cég nagysága, iparági besorolása, hitel célja.
Az első megkeresést egy rövid ügyfélminősítés követi. Ehhez kollégáink a nyilvánosan elérhető adatbázisokat – például az OPTEN felületét – veszik igénybe.Itt kiderül, hogy a potenciális ügyfél vállalkozása a gazdasági mutatók alapján mennyire hitelképes. Amennyiben nem, az érdeklődők erről rövid tájékoztatást és indoklást kapnak.
Ha az alapvető számok megfelelőek akkor a folyamat tovább zajlik.
Ilyenkor a rendelkezésre álló adatok és a hitel igénye alapján kollégáink több bankot is megkeresnek, hogy ajánlatot adjanak az igényelt hitellel kapcsolatban. A pénzintézetek által visszaküldött indikatív ajánlatok kondícióit összesítve az FPH Consulting munkatársai a legkedvezőbbet tárják az ügyfél elé. Amennyiben ez mindkét félnek megfelel, akkor jön az ügylet következő fázisa.
Ebben a szakaszban az adatbekérés az, ami egy kulcsfontosságú tényező, az ügylet folyamán ez az, ami a legnagyobb együttműködést igényli az ügyféltől.
A bank által kért céges dokumentumokat (pl. aláírási címpéldány, mérleg adatok, főkönyvek, társasági szerződés, stb.) az FPH Consulting munkatársai rendszerezik, és viszik a bank elé kérelem formájában, így egy precíz adminisztrációval sok idő és energia megspórolható a hitelfolyósítás folyamatában – mint tudjuk, az idő pénz, ez az, ami szolgáltatásunk egyik értéke.
A kérelem benyújtását -és az esetlegesen előforduló hiánypótlást – követően a bank befogadási és ellenőrzési folyamata után a hitelszerződés megkötésére kerülhet sor. Ez nem csak egy banki szerződés, hanem adott esetben annak közjegyzői okiratba foglalását is jelenti. Az FPH Consulting munkatársai szerződésben állnak a közjegyzői irodákkal, így az ügyfél idejét és energiáját megspórolva ebben is gyorsan és hatékonyan tudnak közreműködni.
Ezt követi a bank részéről a hitel összegének folyósítása.
Az ügyfeleinkkel minden esetben egyedi szerződést kötünk, a felsorolt feladatok elvégzésére, és az abban foglalt díjat kizárólag a sikeres, folyósított ügylet után kell megfizetniük.
A hitel futamideje alatt folyamatosan kapcsolatot tartunk ügyfeleinkkel, további szolgáltatásként igénybe vehető az elszámolással kapcsolatos tanácsadás és projektmenedzsment szolgáltatás.
Az FPH Consulting célja, hogy a vállalkozások időt, energiát spórolva, és lehetőleg minél kevesebb stressznek kitéve jussanak hozzá azokhoz a pénzügyi forrásokhoz, amely a későbbi működésük, növekedésük, sikerességük záloga lehet.